Dealer Extranet: uw online bestellingstool

Het Dealer Extranet staat ter beschikking voor alle VELUX verdelers. 

U kan 24u/24 online bestellingen plaatsen en genieten van een extra korting van 1,5%. 

 

Functionaliteiten:

  • Een configurator die zal helpen om de juiste referentie te bestellen 
  • Een Track&Trace optie om uw bestellingen op te volgen
  • De mogelijkheid om gepersonaliseerde offertes voor uw klanten op te maken
  • Een directe toegang tot technische informatie & montage instructies 
  • De volledige historiek van uw bestellingen en facturen   

 

Aarzel niet en vraag uw toegang aan. 

Hoe werkt het VELUX Dealer Extranet 3.0?

Hoe eenvoudig bestellen in het Dealer Extranet?
    
Hoe volg ik mijn bestellingen op?
    

Veelgestelde vragen

Dealer Extranet is een online besteltool, exclusief voorbehouden voor VELUX verdelers. De tool biedt u de mogelijkheid om uw bestellingen 24u/24 te plaatsen en dit 7/7 dagen, het hele jaar door. U vindt er uw bestelhistoriek, offertes en facturen, u kan er een levering opvolgen of de prijs en leveringstermijn van een bepaalde bestelling nagaan. Bent u nog geen VELUX verdeler maar wenst u onze producten aan uw klant aan te bieden? Aarzel dan vooral niet om onze klantendienst te contacteren die u in contact zal brengen met een vertegenwoordiger uit uw regio (velux-be@velux.com). 

Om toegang te verkrijgen tot het vernieuwde platform, dient u een nieuwe login aan te vragen. Zodra u uw nieuwe gebruikersnaam en code ontvangt, doen wij het nodige om uw oude Dealer Extranet 2.0 account te deactiveren.

Alle VELUX verdelers kunnen via deze link toegang krijgen. Binnen de 48u ontvangt u bevestigingsemail.

Enkele adviezen:

  1. Zorg ervoor dat u uw klantennummer bij de hand heeft. U vindt deze nummer op uw facturen of op een orderbevestiging van VELUX.
  2. Er zal u gevraagd worden een geldig e-mailadres in te geven. U kan per e-mailadres slechts één toegang verkrijgen.
  3. Indien u binnen de 48u geen bevestiging ontvangt, gelieve dan voor de zekerheid even uw SPAM folder te controleren. Het is mogelijk dat de bevestigingsmail automatisch in deze folder geklasseerd wordt.
  4. Indien u inderdaad geen bevestiging ontvangt, contacteer dan ons Service Support team om de status van uw aanvraag na te gaan
    (dealernet.v-b@velux.com).
Het klopt dat uw Dealer Extranet account na 3 verkeerde pogingen automatisch geblokkeerd wordt. Om uw account opnieuw te laten activeren, volstaat het om onze Service Support te contacteren (0496/27 60 92, of dealernet.v-b@velux.com).
Dealer Extranet is volledig gratis. U ontvangt zelfs extra 1,5% korting door uw bestelling via Dealer Extranet in te geven!