Beste Klant

Ondervindt u een probleem met uw VELUX product?  Dan helpen wij u graag verder.

Zodra uw verzoek in ons systeem geregistreerd is, wordt er contact met u opgenomen. Bepaalde aanvragen kunnen wij mogelijk telefonisch of door middel van videobellen oplossen. Mocht het probleem niet telefonisch kunnen worden opgelost, zullen wij automatisch een servicebezoek voor u inplannen.

Wanneer de reparatie van de producten niet binnen de garantievoorwaarden valt, rekent VELUX de kostprijs van de wisselstukken aan, een arbeidsuurloon van 60,- € en 50,- € transportkosten. Deze prijzen zijn exclusief BTW. 

Vul het onderstaande formulier volledig in. Alle velden met een * zijn noodzakelijk om het probleem zo snel mogelijk te kunnen vaststellen.

Momenteel ervaren we een zeer grote en onverwachte verhoging van aanvragen en bestellingen.
Het antwoord-termijn is uitzonderlijk lang, tussen
7 en 9 weken. Maar onze medewerkers stellen alles in het werk om een betere service te kunnen garanderen.

Een wachttijd is dus onvermijdelijk.
Deze situatie is uitzonderlijk, en we vragen u om begrip te hebben en geduld uit te oefenen.
We behandelen uw aanvraag zodra het mogelijk is.

Voor een snellere en effiëntere service nodigen wij u uit om ons te bellen eens u ter plaatsen bent bij het product. Dit kan via de 010 42 09 09.

Van harte dank voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groeten. 

Uw VELUX team

 

Formulier servicebezoek: